martes, 15 de febrero de 2011

...

Jag far egentligen inte sitta har vid datorn... Jag har varit hos min "nal-stickare" idag och da finns det endel saker man inte far gora samma dag: dricka sprit. Prata i mobiltelefon. Sitta vid datorn, bland annat. Men sa tankte jag att nu har det ju gatt ett bra tag plus att jag sitter nagra mil ifran skarmen sa jag knappt nar att skriva. Sa borde ju vara ok.
I helgen var jag pa kryssning med brudarna och vi hade det riktigt roligt. Men man kanner ju att man inte ar van att festa langre direkt! Inte som pa den gamla (goda?!) tiden. Jag var minst sagt seg dagen efter...

Annars har jag tvattat ett berg av klader idag. Och last bok och druckit te emellan varven. Imorgon blir det tusen arenden i stan och sedan traffa min van. Sedan pa torsdag bar det av till Stockholm for att traffa en annan van. Fredag blir det mys-pys har hemma och lordag bar det ivag.
Sen veckorna darefter. Alltsa under manga manga veckor darefter vill jag bara njuta av nuet. Av livet.Koncentrera mig pa plugget. Lasa. Pyssla.Kyssas. Dricka kaffe. Ga strandpromenader och bara...le...
Ja. Sa vill jag ha det.

2 comentarios: