sábado, 5 de febrero de 2011

En underbar kidnappning!

Sa! Nu ar jag hemma igen efter en harligt hemlig dag med min fina van. Dagen borjade med att hon kom strax efter klockan tio imorse och hamtade mig med bilen. Min van var riktigt fin med sin vackra mage och lockigt har. Vi kramades och hon log och fragade mig vart det dar favoritfiket lag nagonstans. Det var namligen forsta stoppet. Wiiee! Sa jag visade vagen till mitt mysiga favvohak och vi mumsade kaffe buffe och talade om vara framtidsdrommar. Vi skulle sedan vidare och hon styrde ut pa Oslo vagen och vi hamnade till slut i Karlskoga. Jag kunde se skylten till en antik/loppis affar som var hur stor som helst! En drom for en antik fantast! Du kanner mig verkligen och vet vad jag gar i gang pa min alsakde ;-)
Efter en bra stunde dar och en nyinkopt brun skinvaska drog vi in mot Orebro igen. Nu var det dags for mat pa Coco Thai. Mycket gott! Vi begav oss darefter in till Filmstaden men jag fick inte och ville heller inte se vilken film hon hade planerat. Det var Burlesque (stavar man sa?!) med Cher och Aguiellera (stavar man sa?!) Den var riktigt bra!

Tusen tack for en mycket fin dag. Och som Mads hade sagt. Detta var en utav de dagarna man minns...

No hay comentarios:

Publicar un comentario