viernes, 18 de febrero de 2011

Ciao Bellisimos (!!??)


Det blev italienskt igar! Pa ett italienskt cafe/lunchrestaurang. Riktigt gott! Det blev ocksa en caffe latte och tartbit pa ett annat stalle och sedan middag pa ett tredje stalle. Sen rullade jag ivag till bussen pa kvallen. Men vi hade det riktigt trevligt. Jag kande att jag akte hem med sadan positiv enegri fran Sthlm! Vilket jag brukar ha nar jag traffat min "italienska" van!


Har nyss varit och hamtat tva stycken tartor (en smorgartarta och en chokladtarta) till kvallens mys.


Jag borde nog packa lite mer nu... i och med att det faktiskt ar imorgon det bar ivag...


Klanningen pa bilden kopte jag foresten igar i en butik i gamla stan. Tyckte om det mycket! Ser lite orginell ut och blir nog fin till solbranna langre fram!


No hay comentarios:

Publicar un comentario