lunes, 28 de febrero de 2011

...

Herregud...just nu vill jag bara ga under jorden. Oppna en lucka och forsvinna...
Jag har ju berattat om mitt visa-kort i Rom som helt plotsligt inte fungerade...sa idag, det enda kortet jag nu har...ater bankomaten upp!!!!! Jag fick panik...borjade verkligen storbola...vem ringer man klockan 20 pa kvallen nar man inte ser en manniska i stan och inga butiker ar oppna och man inte har en endaste euro....ville bara lagga mig ner...sen som ett mirakel spottar den ut kortet efter typ 10 minuter! Wow...nagon maste anda ha hort mitt bolande!

Annars var det forsta dagen i plugget idag...gick ganska bra faktiskt och jag ar nastan ygst pa skolan! (for ovanlighetens skull!)

Ja..vad ska man annars saga om denna mysiga bergsby...att man mer for varje dag borjar inse att priserna och stallena har liknar ostermalm....seriost...borjar bli orolig for att hitta ett normalt prisvart boende....det ar det storsta orosmomentet nu...

Men! I can do this! I fix!;-)

Allt loser sig anda till sist...pa nagot vis!

Sorry for ett trist inlagg...men san dag idag....

1 comentario:

  1. åh, jag var med om precis samma sak i Rom i förrgår!
    Det var iof mitt på dagen, fullt av folk omkring mig och banken i sig var antagligen öppen. Men det är alltid ett litet orosmoment att stoppa in kortet i de italienska automaterna...jag står alltid o biter nervöst på naglarna tills meddelandet "var god vänta" har försvunnit. Då vet man vet att det kommer gå bra även denna gång! :)

    ResponderEliminar