jueves, 3 de febrero de 2011

Mycket att se fram emot!

Mycket att se fram emot den närmsta tiden. (stora som små saker)
- ICA ikväll. Storhandla. Många kanske tycker att storhandla på ICA inte tillhör livets små glädjeämnen, men jag tycker det är mysigt att strosa runt och slänga ner det ena efter det andra i vagnen. Kalla mig galen!
- kidnappning i helgen då min kära vän kommer och hämtar mig i lägenheten tidigt på morgonen. Sen vet jag inget mer! Ska bli så kul!
- Planera in en mysig middag med min älskade kollega och vän!
- Åka på kryssning med my girls från den gamla goda tiden. Äta gott. Kanske ta en drink och bara mysa!
- Hälsa på en vän i Stockholm. Underbart!
- Mysa med familjen med god middag!
-Få se Rom på våren för att sedan bege sig ner mot Sicilien. Älska!
- Tvätta alla kläder innan resan!! (nej. Det var ett skämt. Tvätta måste nog tillhöra min hata-lista.)

4 comentarios:

  1. kära lilla vän ICA handla är inte kul!! jaja jag kommer inte ihåg när det var kul senast iaf, så njut så länge du tycker det .. jag tycker bara det är stressigt, icke kul när kvittot hamnar på över 1000 lappen när man bara skulle in o handla det viktigaste, ungar som gnäller och ligger på golvet för dom orkar ju inte gååå buhu!! två ungar som bråkar I kundvagnen mellan ägg o mjölkpaket om den bästa platsen mm mm ja du fattar så njut du gör det ;)och medans du håller på kan du inte handla till mig med?. Åboresa däremot tycker jag är KUL!!! kramis

    ResponderEliminar
  2. haha!! Men! kan aldrig tänka mig att det skulle vara jobbigt att åka och handla med sådana gullungar!! Nästa gång tar gärna tant Anso med sig dom på en rundtur på ICA;-)

    Kramiz! ses nästa helg!!

    ResponderEliminar
  3. Grazie Mille :) Det blev som Club promoter. Typ ragga turister på dagarna o sedan festa med dem på kvällarna. Soft. Så är du på besök i Rom någon gång får du joina oss på en runda! ;)

    ResponderEliminar
  4. hey. läste ditt inlägg lite slarvigt första gången. sen en gång till och då. Rom? haha, ska du också till Rom?? :))

    ResponderEliminar