lunes, 21 de febrero de 2011

Strosat lite har och lite dar...

Idag har vi strosat runt i manga timmar pa Roms gator och bara tagit det lugnt, tittat, insupit, tagit kort och stannat for en och annan kaffe langs vagen. Jag blev sa glad nar vi helt plotsligt sprang pa ett Da vinci museum. Leonardo Da Vinci. Jag ar ett fan maste jag saga! Vilket geni! Jag var tvungen att ta en bild pa maten jag at idag sa ni ser vad jag fick for 5 euro. Stoor hamburgare med pommes och en cola mitt i centrum. Billigt o gott. Hamburgare gar alltid ner!
Har aven skaffat mig ett italienskt kontantkort idag.




























3 comentarios:

  1. hahah det här känns gammalmodigt på ett modernt sätt, men absolut att jag träffar dig på den nämnda platsen! Jag är upptagen 14-15.30 och på kvällen, men annars kan jag när som på dagen.

    Visst är det en fin stad att bara strosa i? :) Kan gå o gå hur länge som helst.

    ResponderEliminar
  2. :-) ja visst ar det harligt att vara lite gammalmodig ibland!! Vi skulle kunna en liten svang kl 12 pa dagen? om det inte blir for stressigt for dig? :-) Ska vi isafall saga att vi ses vid "den dar konstiga pinnen" mitt pa piazza poppolo?:-) Nu har du sett hur jag ser ut pa bloggen sa vi kanner igen varandra!!

    ResponderEliminar
  3. ånej, jag hade missat din kommentar här. har varit igång hela dagen fram tills nu. Så synd, men har du kanske någon tid över imorgon ungefär vid samma tid, kanske 13? Jag har ordning på mobilen igen så du kan nå mig på 3409858981.

    ResponderEliminar