miércoles, 16 de febrero de 2011

FAKTURAFRAGOR DITT PUCKO!!!

Pust! Idag har jag utrattat det sista pa listan innan resan. Sa har sprungit runt som en tok overallt men aven haft tid till en te i wadkoping, bakad potatis i kumla pa sveas, kaffe inne pa (gamla!) jobbet, sprungit pa en god van pa stan, samt mysa med en annan god van!
Appropa sveas. Passade pa att ringa ett samtal till telia angende en faktura-fraga och visst ar det lite pinsamt nar man ska tala in sitt arende nar man ar pa en allman plats alldeles sjalv!? "Beskriv ditt arende" Och jag sager lite halvtyst "fakturafragor"... "jag horde inte riktigt. Beskriv ditt arende" och man maste skrika "FAKTURAFRAGOR" till slut. Och gubben vid bordet mitt emot tittar lite konstigt och undrar vad jag sitter dar och pratar om for mig sjalv...

Nehe. Imorgon Stockholm. Hoppas det blir lunch pa nagot italienskt stalle! For att komma in i ratt moods lixom...

1 comentario:

  1. oh den skaran, existerar den fortfarande? ;)
    Men okej, vi lämnar lite avtryck här då.
    Bara att ni hör av er!:)

    ResponderEliminar