viernes, 11 de febrero de 2011

Den som lever far se.

Sista dagen pa jobbet idag. Vet inte hur det kanns faktiskt. Bade spannande men anda vemodigt. Antar jag. Fast sa har ar ju livet. Foranderligt. Och ar det inte meningen egentligen? Att livet ror pa sig och andras hela tiden. Och att man aldrig kommer veta vad som vantar bakom hornet. Att inte veta kan ju bade vara skrammande och "alldeles alldeles underbart" (citat askungen va?)

Imorgon aker jag och tjejerna till Abo under ett dygn for att ata gott och bara ha roligt!

Jag blev sa glad idag nar jag fick ett helt scrapbooking-kit i avskedspresent. Med miljoner godsaker i! Sa nu kan jag inte sitta har langre! Det ar dags att koppla pa den kreativa delen av hjarnan!

1 comentario:

  1. Tack! Ja det skulle vara jättekul att mötas upp när du är i Rom!
    Hur länge kommer du vara här? Min telefon är lite sådär men om du vill kan du lägga till mig på facebook så kan vi bestämma mer där! :)

    ResponderEliminar